2006年10月16日 星期一

兼職監考員

星期六老公長週,而我下畫答應左去監考...今次係監5級樂理既考試,嘩,好多小朋友呀~~

記得我都成中四左右考5級樂理既,宜家百幾個考生,成8成係小學生....真係連學音樂都咁年輕化,厲害

點名其間有個現象,就係小朋友既身份証已經寫埋佢既英文名,例如karina,lily,timothy......嘩,使唔使呀...我老公話呢批考生一定係中產家庭既子女,所以咪會咁lor....原來如此...不過我自己就唔鐘意整埋英文名係身份証上既~~


2 則留言:

  1. 依, 我同一日考8級theory 喎

    回覆刪除
  2.   監考..我都有做過呀....有時都幾悶但又要睇住 d 人考試唔好有機會俾佢地出猫~

    回覆刪除