2006年12月25日 星期一

卡樂B芝士火鍋味薯片


平日我好少買零食既...不過今次見到呢包卡樂B芝士火鍋味薯片就唔同啦,因為我搵左佢好耐架啦

其實上年既冬天卡樂B已經出過芝士火鍋味薯片,點知我無第一時間買,幾日後已經搵唔番...仲一直無再見過佢一面,令我一直耿耿於懷

一年後既冬天終於聽到人話見到卡樂B再出呢隻味,我已經同老公講話見到既話記住同我買...點知係超級市場都係無影無踪

今日行過花墟,竟然見到間OK便利店擺左好多好多包芝士火鍋味薯片係窗口,我即刻停步指住d薯片叫左出黎,老公當然即時走左入去幫我買左2大包,每包$7.9.....好開心呀,雖然未食都覺得興奮

番到屋企忍唔住即刻開一包黎試...我覺得幾好味,無芝士波咁搶味,不過亦充滿芝士味道...好芝士既朋友見到記住買黎試下啦


4 則留言:

  1. 呢包薯片一出我已經買o左兼食埋 我就覺得唔夠芝士味 我係一個芝士怪

    回覆刪除
  2. so good~ 等我去買試下先

    回覆刪除
  3.   我平時唔食薯片架..怕熱氣...不過有機會買到都想試下呢...  多謝推介 !

    回覆刪除