2006年12月9日 星期六

新拎試用裝

呵呵,星期四收到AIG卡既宣傳信,又有試用裝拎喎...九龍灣德福都有clinique同埋mioggi既分店,所以星期五放工就決定搭地鐵順便拎埋d試用裝

Clinique moisture surge eye mask:

上個星期已經拎過一次仲用左添啦~~我覺得一般咁啦,無咩特別,只係一塊濕左既紙,敷完又唔係好覺有咩特別效果...雖然佢價錢只係$200(10對),eye mask黎講完全唔貴,不過無效既話買黎都係浪費金錢...不過有得拎試用裝就當然好啦~~

Mioggi double magic definite renewal overnight program:

Mioggi係韓國牌子,不過價錢唔係平架喎,我都未試過佢任何產品...sales姐姐話呢個產品洗完面搽埋爽膚水就塗佢上面,之後直接瞓就得(其他咩night cream,serum都唔使搽架啦),第二朝起身洗左佢就ok...我琴晚又試左啦~~唔,都幾舒服呀,亦都feel到保濕...第二朝洗完面都覺得滑架...之不過我用開既origins都有類似效果,所以都係試下算啦

仲有紅色個塊係咩呢~~之唔係用黎抹飾物既絨布,係MAC LOOK送既禮物(我無幫襯架喎)

今日拎試用裝既任務完成...最重要係無俾人sales到買野麻


1 則留言:

  1. 係喇 Clinique 對eye mask 都冇用既 我試都未試 就買左 依家我仲未用完  

    回覆刪除