2006年12月4日 星期一

《Calendar Girls》

星期日整完聖誕樹,我同老公就坐定定睇有線播既《Calendar Girls》啦...其實呢齣戲上個時,老公已經想去睇架啦,不過唔多戲院做...就咁遺忘左~~

前幾日見有線賣廣告話星期日10點播喎,咁我地就記住睇勒~

個故事係一個鄉村小鎮內一班婦女會既中年婦女因為想幫醫院既癌症基金籌款,突破地構思左拍攝裸體藝術年曆既經過,我老公話係真人真事黎架喎~~

都幾好笑架,又好佩服佢地呢個構思,戲中份年曆都幾靚架喎~~


1 則留言:

  1. 呢套戲當年上畫我已經睇o左喇 星期日晚我重溫了the day after tomorrow,pearl播,當年睇十分震撼,宜家都一樣

    回覆刪除