2006年12月4日 星期一

聖誕佈置 ~ 第一擊

我一向對聖誕節情有獨鐘,好喜歡佢個種普天同慶既氣氛~~老公就更加啦,因為佢係教徒麻...上年聖誕我地都仲未搬入吳家,所以嚴格黎講,今年先係吳家第一年過聖誕~~老公話想大肆佈置一番,增添聖誕氣氛

為吳家粉飾,我當然贊成啦...所以大破慳囊決定買大批聖誕飾物...我提議去吉之島掃貨(因為星期五個日係娘家個邊行過,覺得又靚又唔貴)...係深水步無收獲,決定出發黃埔吉之島...由此我張J card已經無續好耐,老公同我決定即場申請Aeon卡,就可以即享1/12-3/12既會員折扣...而且仲有個Giroro公仔同豬仔電話座送添...個Giroro所餘無幾,老公好似細路咁搶番黎架

首先出場既係彈弓雪人,佢會駐守偏廳同大家歡度聖誕佳節架

仲有大門當然要掛番個夠份量既聖誕襪啦...希望聖誕老公會送份禮物俾吳家啦


至於房門,我地都有聖誕圈圈架,一間金色蝴蝶結,一間紅色蝴蝶結呢~~




2 則留言:

  1. 我都有掛聖誕襪既習慣架~~~

    回覆刪除
  2. 我老公放左隻熊貓公仔入聖誕襪內...佢話咁樣好得意喎

    回覆刪除