2006年12月10日 星期日

財務整理日


掌管吳家財務既我係時候要整理一下資產分佈啦

星期三收到DBS銀行既通知,我之前用抽新股既退票做既6個月定期到期啦,問我有無打算點處理...啊,時間真係過得快,咁就6個月啦...我當然唔會受佢既影響投資佢推介既野啦...我一向係穩陣型,股票投資既野少少地已經夠,所以都係搵d高息定期最合我心意~~

於是星期六老公番工,我就出去各大銀行處理吳家既脹目...決定去大新銀行開個定期,應該係最抵既一間架啦...另外見東亞銀行推廣開户口及支薪户口就有UA贈劵同埋月薪3%現金回贈,我就拖埋老公一齊去join啦,真係簡單勒,開個户口就有4張UA贈劵,轉埋個出糧户口又多千幾蚊使下...其實真係幾著數喎~~

最搞笑係開户口時,櫃檯姐姐問我地係咪開聯名户口,我同老公不約而同大力搖頭仲一齊話「千祈唔好開聯名户口呀,一人一個得架啦」...櫃檯姐姐見到我地既反應都忍唔住笑左出黎...係呀,我唔鐘意搞咩聯名户口架,咁麻煩,個人名義咪簡單lor...總之户口有咩支出都係我既掌握之中,聯唔聯名又有咩所謂呢~~

 


2 則留言:

  1. 甘旬? 不過我地一定要指定某間銀行出糧既, 冇得轉潻~ 聯名户口係我2公婆開始拍拖就開左啦~ 個時仲係佢女友, 佢會每個月過錢比我儲係我度架~ 嘻嘻... 都話佢傻架啦~ 唔驚我走左去既~ 到後來... 個個戶口既作用呢... 就係投資用既~

    回覆刪除
  2. 你老公真係好喎...證明佢對你一早就一條心啦~~

    回覆刪除