2006年12月25日 星期一

Board Game ~ Ticket to Ride

今日聖誕節...兩口子其實無特別活動,都係拍拖周圍行下咁啦...唔知點解後來又去左睇board game...可能上次個賽馬遊戲幾好玩,所以我都無反對老公買board game既...都係兩公婆閒時既玩樂工具

上次老公同朋友係上樓cafe"jolly thinker"已經玩過Ticket to Ride既簡單版(即係美國版),老公話只係起路軌已經玩得大家好開心...佢話仲有歐洲版(有得起車站)同德國版(有乘客)...複雜d仲好玩...佢話有朋友買左歐洲版,所以我地就買德國版勒

我地睇過幾間戰棋會架啦,呢間折左最平,不過都成$280...算啦,就當係聖誕禮物啦



1 則留言:

  1. 你好, 我也是個 board game 發燒友, 但我買開果間鋪三年前執左, 想問你 d board games o係邊度買的?
    謝謝!
    注:我也常常玩 wii ,家的小男孩剛滿10個月大 …
    [版主回覆04/29/2010 22:36:00]其實d舖頭都係我老公先識去,不過幾間都係旺角架...詳細地址我就真係唔多清楚~
    不過有左小朋友已經少左好多時間玩board game架,呢排我地玩緊大富翁既card game咋~

    回覆刪除