2006年12月24日 星期日

冬至的晚餐 ~ 稻穗亭

冬至正日同我的家人吃飯,媽媽訂了太古城的《稻穗亭》吃任點任食任飲放題...

6點半就開始架啦,本來我係可以2點半就放工既,點知一早老闆同我講今日要出份tender...唔係呀,今日得半日要出到份tender,琴日又唔單聲,真係俾佢激死...好在我以前做過唔少tender...唔係可能要做到7,8點...不過係我開行turbo既情況下,都要5點3先走得呀

等埋老公去到都成7點,屋企人已經食左幾round啦...而我同老公都好肚餓,所以叫了很多壽司、串燒、火鍋、日式燒物、天婦羅.....實在太飽啦,仲有雪糕做甜品

冬至都唔一定要去酒樓食既...食日本野都唔錯呀~~


沒有留言:

張貼留言