2006年12月26日 星期二

工展會


一年4天的聖誕假已到尾聲...有老公相伴的假期即使沒有去旅行,沒有豐富的節目也覺得很開心,一點也不悶....悠悠閒閒、寫寫意意、舒舒服服可是這幾天假期的寫照~~每天我也睡至11點幾12點...簡直是人生一大快事

今天沒有特別節目,最後和老公去了工展會...人當然多啦,不過boxing day的今天相信已經比之前好行的了...看看我們的戰利品吧~

3排龜苓膏 - $20 (老公熱氣所以愛吃龜苓膏下火...見這麼便宜就少少地買一些回家)

3樽鮑魚XO醬(特辣) - $50 (老公愛吃XO醬,每次吃完一定釀著要我補貨...平時1樽都要差唔多成$50,今日同一個價錢有多2樽,當然要買啦)

2.6兩人蔘烏龍茶 - $80 (這個算貴啊...不過我和老公都愛喝這款茶,甘甘甜甜的,大家可試試看~而我們又買了花茶壺,所以就決定買它了)

榮華半斤加瘦臘腸 - $53 (天氣轉冷後已經想買臘腸回家煮些暖胃的菜式,不過一直都沒有買...今天在工展會看到價錢比門市平了$20,也就買了半斤回家)

2支同珍蠔油(150ml) - $0 (我們是購票入場的,見場刊有張贈劵可以換同珍蠔油,當然不會浪費啦)

阿波羅乳酪雪糕 - $20 (老公一早已經話要買黎食,後來終於見到就買左個兩份...一路食一路排隊換蠔油,哈哈)

另外我們蓋滿了場刊內6個印仔可以去抽獎,不過我同老公都抽左支"生力油"...老公話應該同白花油差唔多既藥油喎~~

其實仲有好多柴米油鹽醬醋茶都好抵買,不過真係太多...如果買左都唔知一年內食唔食得晒,所以都係算罷啦...今日買呢d都好夠啦~~

 


1 則留言:

  1. 我上星期去左啦~ 冇點買野~ 點知今日去冬日購物節大出血~

    回覆刪除