2006年12月21日 星期四

生金豬?

今日番99屋企食飯當做冬,一切正常無特別~~

點知老公入左廚房而我就睇緊雜誌,老爺行埋我身邊坐低講左句"你會唔會生金豬呀?"~~

下,同我講野呀,我問"問我呀?",老爺話"係呀,出年金豬年喎,會唔會生番個呀?"

唔...點答好呢...我只係話唔知呀...胡胡混混笑住口就行去搵老公啦...查實我真係唔知點答佢~~你估話生就生得咩~~


6 則留言:

  1. 今年d 內地孕婦的問題都未解決, 因間沒有地方生就慘啦 !! 不過真的唔係說生就生, 希望你係我們9月結婚的姊妹第一個做媽媽啦 !!

    回覆刪除
  2. 多謝來留言呀~~~ 嘻嘻..我屋企人都係呀!!! 係咁叫我生金豬呀!!!

    回覆刪除
  3. Yan:咁我祝妳「一擊即中」 ,要男得男,要女得女

    回覆刪除
  4. 好呀好呀,快啲生啦............

    回覆刪除
  5. 嘩,大家做咩起哄呀...我都無答話生 ...呢d野都係有就有,無就無啦,不過我好多謝大家既祝福

    回覆刪除
  6. 有仔趁後生既時候, 因為要教好攰, 而且身體會回復得好啲 我祝你一生打孖

    回覆刪除