2006年12月4日 星期一

Crabtree & Evelyn Handcream


其實星期五同屋企人行吉之島,我係有Shopping target架,就係呢套Crabtree & Evelyn Handcream勒~~

自從舊年朋友仔們送左枝Crabtree & Evelyn Handcream做結婚禮物,我就愛上左呢隻handcream啦...就連老公都鐘意用呢...前幾日同老公入去行已經見到呢set野,6隻味都有得用,o岩晒花心既我地...老公話佢鐘意薰衣草味喎...而且細細枝易收藏~~個時賣$27x...而11月買野既quota真係用晒,所以忍手無買

今日係12月啦,quota重新計過自然唔會放過佢啦...仲要收到張promote卡有8折,都係$220咋,除開每次都係$36(50ml一枝)...唔貴呀~~

拎住佢就去金鐘接散席既老公一齊番屋企...老公話個包裝好似盒朱古力喎...我都覺得幾似


2 則留言:

  1. 係米我地令到你愛上呢?? 我都好鐘意薰衣草味, 其次係玫瑰...

    回覆刪除
  2. 無錯...多得你地份禮物呢

    回覆刪除