2006年11月2日 星期四

1101 ~ 翟洪聯婚

星期三晚小學同學Olivia係紅磡海逸酒店擺喜酒,仲即場行律師證婚添~~

我都係第一次見既,可惜後面個幾圍就對新人唔係太尊重,自顧自係度傾計,好嘈好嘈....我地都忍唔住"薯"佢地,可惜都係幫助唔大.....影響左個氣氛同效果

我地一班同學仔都坐左大半圍,仲約左月尾上黎我屋企玩添~~

另外亦見到好耐無見既中學同學,不過因為係隔離班唔係太熟所以都係打個招呼就算...其實大家d樣都無咩大改變呀,係有d朋友身型暴漲左

我覺得新娘子既髮型好唔錯呢...酒店食物亦不俗喎~~相信新娘子都應該花左唔少心血啦,希望佢去日本度蜜月開開心心,relax番下啦

 

 

 


沒有留言:

張貼留言