2006年11月12日 星期日

死亡魔法

今朝9點幾就醒左啦...同老公度下今日有咩節目好,傾傾下,我話咁早不如去睇早場啦...

老公和議仲提議睇《死亡魔法》,留意唔係死亡筆記2喎...老公話睇左少少影評話唔錯想去睇喎...咁咪照佢意思去睇lor...11點7先開場,我地仲可以去魚米家食番個豐富既早餐

唔...我個人對套戲既題材唔係太有興趣...魔術呢,我係唔會深究背後既方法...總之就係我唔夠眼明,只係佢手快咁lor...由於我代入唔到去做個魔術師,所以對套戲既評語係麻麻地~~

如果大家對魔術好有興趣,我諗都可以睇睇既...好彩都係早場價錢咋


2 則留言:

  1. 我都睇左, 好失望呀! 死亡筆記重衰, 改到不知所謂!

    回覆刪除
  2. SON SON : 係呀,套戲真係麻麻...而死亡筆記2呢,其實我都想睇架,不過老公睇完第一集話實在改得太多,等有VCD先睇喎....但係我無睇開漫畫,所以我覺得個故事幾好... 你係咪都係睇晒成輯漫畫呀

    回覆刪除