2006年11月25日 星期六

新款NDS


其實老公已經擁有一部NDS,不過就係舊款啦...新款梗係靚好多啦,老公就話不如買多部可以用黎同我對打,大家都有得玩,幾咁好喎....

最後見到渣打卡既迎新禮物係部新款NDS,所以老公就好自動咁走左去申請(平時佢好懶,叫都唔去搞架麻)...今次咁主動,可以想像呢部NDS係幾咁有吸引力呢~~

4個月內簽$8800就可以$280去百老匯到換部新款白色NDS,琴日老公收到換領信就即刻去換左啦...係幾靚既,今朝仲同老公對打麻雀添...不過我輸左啦


5 則留言:

  1.   嘩..白色的確好靚..哈哈...我都借左朋友部機玩..最 like 玩 " 數獨 "..你都試下丫 ~

    回覆刪除
  2. 係呀,我都覺得白色幾靚... 其實我未玩過數獨架...好好玩架

    回覆刪除
  3.   數獨都幾好玩架..算係train 下個腦既 game 黎架...你都試下丫..

    回覆刪除
  4. 我都好想要一部呀! 我有渣打卡嘞!無得換添

    回覆刪除
  5. Little Bunny:你有卡,咁你老公有無卡呀?無咪叫佢去申請lor

    回覆刪除