2006年11月16日 星期四

忍唔住又買 ~ 新手袋


身為Sogo Club的我,每次Sogo大減價也例必寄上精美caterloge...上次只不過係10月頭既事

今次的Thankful week亦不例外,看見不同貨品大減價,購物慾就燃起了,而且會愈燒愈旺

化妝品,護膚品,時裝,手袋,皮鞋,家電無一不走入眼簾...每個項目總有一些心儀的

雖然平左又抵左,不過咁樣買法真係唔得,而且仲有成個幾月先到聖誕,呢個消費月點捱呀~~

本來想買Anna Sui既眼影同唇彩套裝既我都係忍心無買,因為我實在好少化妝,都係唔好買黎擺啦....

不過最後買左遮仔手袋,因為平時放假用開個袋條揹帶已經勾攔左好耐都仲用緊(已經係多年前去韓國旅行時買既),所以見呢個款幾o岩心水,揹起又唔錯就決定買啦~~

原價$538,宜家半價,用埋我張sogo visa仲再95折,實則都係$255.6...可以接受啦

唉,點算呢...呢個11,12月,我仲有好多野想買想消費喎


10 則留言:

  1. SON SON:我都想做闊太呀...奈何得個想字,如果唔係買完野就唔做牙痛咁聲啦

    回覆刪除
  2. 我直頭唔敢去銅鑼灣,怕自己失控... ...因為我想買make-up base & liquid foundation,又聽聞rmk套x'mas set好抵好靚 (雖然我只會o係比較隆重同formal場合才化妝,不過用開o既liquid foundation都成兩年啦,唔敢再搽上個面,而且咁大個人,始終要有少少化妝品) 我又想買衫,又想買手袋,更想買鞋買boots... ...唉,不過好似年尾定係下年年頭要交稅... ...唉... ...

    回覆刪除
  3. JK: 咪係,雖然我真係好少化妝,不過總有需要既時候..手頭上既化妝品都用左好耐啦,所以真係好想入過批新既,而且新野總會多幾分興致化下妝扮下靚, 又近聖誕呢,總有用得著既時候(不過點計都係用得好少架啦) 我之前睇中個對boot都仲未買呀...睇黎都差唔多時候要買啦...仲有要買部notebook同老公部pc分家呀,呢到都要預5,6千呀,所以真係唔可以買得咁放肆

    回覆刪除
  4. 哈哈......我係bg 既lulu呀! 睇到你話買左個袋, 都忍唔住要搭下咀. 因為不嬲都有睇你個blog, 上次你話係origin買左套gift set. 又係origin fans 既我就唔覺意行過. 買左兩套gift set......... 要hk$1300............... 因為我買左dr. weil 條line 既set, 所以好貴. 今次又比我見到你個袋.......... :p

    回覆刪除
  5. lulu: 係咩,你又係origins既fan呀...我之前已經買左dr weil個mushroom serum黎用架啦,所以唔使補貨~~ 話時話,枝serum真係幾好,我老公激讚,不過價錢真係比佢其他line貴好多,不過我係買大size,佢o岩o岩出個時買既,用到宜家都係用左半樽左右,仲要唔好忘記係我同老公一齊用架喎...所以雖然係貴,不過好襟用 你呀,仲未到婚期,要忍手多d呀...結婚條數咁勁,唔好學我買咁多野啦...你知啦,我已經結完婚成年啦麻

    回覆刪除
  6. yan, 年尾就有bonus到手嘛~ shop下都唔係罪過~

    回覆刪除
  7. 魚露:你知我唔係做私人機構,點會有年尾bonus呢

    回覆刪除
  8. 係喎~ 一時忘形... 成日諗住份雙糧嘛~  甘係米有約滿酬金架???

    回覆刪除
  9. o岩o岩先轉工,邊有咁快約滿呀 ...都係靠自己慳家d,唔好買咁多野啦~~

    回覆刪除