2006年11月26日 星期日

HABA美白導入


之前Sogo thankful week既leaflet有張free HABA美白導入既coupon,完成左仲會送10ml既white lady添...於是上次去買新手袋既時候我就順便預約埋今日12點去做

張coupon話係15mins既,不過最後做左30mins,都幾好呀...做完之後個sales都係好簡單咁講呢期既X'mas gift set有咩,平左幾多咁,都無hardsell...仲同我講如果效果好先番黎配

其實我都知white lady係HABA既皇牌,貨size都係得30ml就要$390,今次送枝10ml都唔少架啦,而且個美白導入都睇到d效果架...不過我邊用得咁多野呀...所以拎左枝white lady就走左啦~

好抵呀


8 則留言:

  1. 嘻..↑怨念女孩↑ 為你送上一張早黎既 ※christmas card※ 願你有個開心快樂既 聖蛋...

    回覆刪除
  2. 我都用緊呢支 white lady 真係好好用 連我d 朋友都睇到 真係滑左好多

    回覆刪除
  3. 快呀wOrk小姐 : 我覺得呢枝white lady真係幾掂喎,我第一次用完一樣美白產品真係即時見到效果,我覺得我面上既雀斑真係淡色左好多呀 ...真係唔講得笑,搞到我宜家15/16,想用晒枝10ml之後keep住買黎用呀~~

    回覆刪除
  4.   真係咁誇張..有無其他同類既 product 你用過又覺得 ok 呢 ??

    回覆刪除
  5. 碧姬 其實我之前試過sofina同skii既美白精華架,佢地2者既質地都幾好,唔會lup,好快吸收,不過就無white lady咁明顯既效果... 今日已經係第4日用white lady,淡斑效果已經無之前咁顯著啦...不過d斑都無深番,anyway,無啦啦淡到斑就真係好開心 ...我一向都諗住d斑無得救架啦(除非去做彩光或者激光啦),宜家淡左都算係意外驚喜~~

    回覆刪除
  6. 聽你咁講好似真係幾得呢...我都係諗住睇下 work 唔work..如果 ok 就買俾屋企人用..睇黎都 ok 唔錯..可以試試...^-^

    回覆刪除
  7. 碧姬 希望white lady對你都一樣咁有效啦,你知人人皮膚接受產品既程度都唔同架麻~~

    回覆刪除
  8. Keep 住用一排啦 我都已經用緊第三支 既30ml  仲可以收細毛孔架

    回覆刪除