2006年11月27日 星期一

妹記大排檔

老公既婆婆由印尼黎左香港,係99屋企住...黎左幾日我都仲未去見一見佢老人家,而且我都好耐無上99屋企,所以星期日就同老公講,不如過去99到食晚飯~~

上到99屋企無煮飯喎,99叫我地去妹記買外賣...妹記大排檔係金巴利街市,水準唔錯架,都係我地介紹99食先既,宜家99唔煮飯就會去妹記買外賣架啦

今次當然係我同老公落去買啦,叫左

芥蘭炒牛肉:我就唔食芥蘭既,不過牛肉就唔錯...

豉椒炒蜆:呢味不過不失,以大排檔水準黎講,唔算炒得出色,不過$48又唔算貴~

鋼鍋雞:呢味係佢既招牌菜,幾好味架~~

椒鹽豬扒:呢味係老公細佬既指定菜式,無左佢,細佬係食唔晒碗飯架...我覺得整得好惹味

芥子墨魚丸:呢味幾好食,用左芥末同青瓜做餡,特別得黎又幾好味喎~~

三杯骨:伙記話係新出品,又幾好味呀,甜甜酸酸但又唔似咕嚕肉個種feel....

6味餸共3百蚊多d,都唔算貴架啦...而且地方好企理,如果去尖沙咀想平平地食下小炒咁,妹記都算係一個不俗既選擇


1 則留言: