2006年11月18日 星期六

Triple-O's

想去Triple-O's食佢既burger好耐架啦,不過成日無左件事...上次食Mos burger失望而回,所以好想試一試好評如潮既Triple-O's

今日就同老公去食lunch,叫左個Mushroom burger combo ($59), 有杯french fries 同14oz 汽水,另外再叫多個BC burger($39)

嘩,個飽真係好大個喎~~呢個係BC burger:100% pure beef patty topped with Triple "O" sauce, 2 strips bacon, cheese, lettuce & tomato...呵呵,老公話好正,仲舉起手指公讚好...佢話同Mos burger比真係差好遠,麥噹噹就更加唔使提啦...老公話呢d先叫物有所值

我就食呢個Mushroom burger :100% pure beef patty topped with fresh sauteed mushrooms & Triple "O" sauce...原來burger+mushroom個效果係咁好味呢,就算係個麪飽都好鬆軟,原來食完成個飽已經飽到上心口啦~~


杯薯條粗粗的,唔錯~~我地對呢餐burger lunch好滿意,可惜價錢唔平,唔可以成日食啦


5 則留言:

  1.   嘩..睇黎應該真係好好味...咁其實 Triple-O's 係邊呢 ??

    回覆刪除
  2. 佢有3間分店,我去左海港城個間,仲有1間係金鐘,另1間好似係中環...真係好好味架

    回覆刪除
  3. 我以前喺美國食過一間野既漢堡飽又係好正架,佢地啲漢堡飽真係用厚身牛扒,而且仲平過麥記少少添,不過我已經唔記得佢叫咩名啦喇,唔係Wendys,又唔係Burger Kings,佢多數開喺Highway上面既休息站,係美國本土既漢堡飽集團,依家諗起都好想食

    回覆刪除
  4. 好..等我有機會去開一定要試下..thanks

    回覆刪除
  5. thy:我老公話burger係美國野,所以都係美國品牌好味好多~~ 碧姬:快d去試下啦...

    回覆刪除