2006年11月13日 星期一

露天大閘蟹宴

老公今晚約左舊同事食晚飯,難得悠閒,咁我咪預約做按摩~~按摩之後就係我娘家既美食約會

昨晚爸爸打黎問我今晚有無興趣食大閘蟹....大閘蟹喎,簡直係人間極品啦,老公唔食,我自己又唔捨得食...難得阿爸話有得食,梗係立即答應啦...而且老公又有約,唔使睇住我地食得津津有味時,佢係到呆坐啦~~

原來阿爸有個朋友係大角咀賣串燒小食既(店名"夠彊美食"),今晚既大閘蟹宴係佢幫手煮既,開左2張台係行人路到食大閘蟹...哈哈,好搞笑...因為路中心就只係得我地一家係度拆蟹食,路人們都對我地投以好奇既目光...不過我地眼中只有大閘蟹,都無理佢地...仲食得好開心添

我地成家6個人食左16隻大閘蟹,雖然d蟹唔算大隻,不過蟹膏豐富,勁正呀

另外仲試左唔少串燒:冬菇,羊肉,牛肉,豬頸肉,鰻魚,雞軟骨,芝士腸,脆皮腸....好唔錯呢

今日呢餐好有風味喎,埋單都係八百幾,超抵啦~~


3 則留言:

  1. That sounds like tons of fun, with family and good food! yum!

    回覆刪除
  2. alwen,雲:係呀,家人同享美食,真係好正呀

    回覆刪除