2006年11月11日 星期六

Origins X'mas package


又近聖誕啦,各大護膚及化妝品牌都會爭相推出聖誕套裝速銷...我每年都會睇下有咩合適既黎買架~~我個人好少化妝,所以多數都係留意護膚既野...

Origins係我同老公都愛用既護膚品牌...數一數都追捧左佢有2-3年啦

上個星期留意到佢會出呢套白茶護膚聖誕套裝,售$485...已經同老公講定去買架啦,因為樣樣都係我地會用既野,絕對o岩用....之前有d要補貨我都同老公講等佢出聖誕套裝先買,用之前拎既sample頂住先~~

其實都係9號先推出,今日去買個時已經所餘無幾...不過我諗佢會番貨卦...如果大家未試過Origins而有興建一試既話,我覺得呢套絕對值得買

我其實買左2套呀,應該夠我地兩公婆用3個月


3 則留言:

  1. 我以前都用過Origins一隻for trouble skin的cleansing mask,都唔錯,不過用完就無再買 見妳推介,等我行開又去Origins睇下先... ...

    回覆刪除
  2. 你講個隻應該係Out of trouble面膜,敷係出/想出暗瘡既位置,都幾有效架...我同老公都鐘意用呢~~ 我實在用過好多佢既產品,有咩都可以問我架...哈哈

    回覆刪除
  3. 無錯,係out of trouble丫!初初覺得佢有陣無比膏味,有點怪,不過就真係幾好用 我的皮膚有些少敏感,好多deep cleansing mask都唔用得,所以我將支out of trouble當cleansing mask用,清潔毛孔唔錯

    回覆刪除