2006年11月18日 星期六

Board Game ~ 戰國風雲


老公梗係見我呢期買野買得咁開心,佢又唔抵得,去左玩具反斗城行喎,結果就買左呢個戰國風雲既遊戲勒~~

我老公唔好車又玩唔起音響,又已經唔追求日新月異既電腦產品..佢最鐘意既就係玩具,上至打機,下至各類board game都鐘意...自屋企部UNO機遊戲深得各方好友愛戴之後,老公同我一直都想再添置一些board game供大家耍樂一番...戰國風雲一直都係考慮之列,奈何急切性低,實在無必要正價期間購買~~

今日被老公見到佢做特價,原價$29x減到$195.9,老公就問我俾唔俾佢買

我見我都買左個新手袋,無理由咁自私唔俾佢使錢架麻...所以我咪俾佢買lor...老公即時歡天喜地,十足十一個大細路咁...拎到番屋企佢就會慢慢研究玩法架啦

各位再上黎我屋企開party,又可以試玩呢個新遊戲啦


沒有留言:

張貼留言