2006年11月10日 星期五

老闆應該係讚我~~

今日下畫約左嘉年華既2個contractor上黎開檢討會~~

今年既嘉年華大致上整體都好順利,無咩投訴,無咩意外...就連最大個幾位高層都表示好滿意

可惜樣樣都比往年好,但係今年既入場人數竟然跌左好多...大家都好意外,亦唔係太諗到原因

大家都知係部門做野,數字係幾咁重要先得架...年年升今年跌咪就要搵原因黎解釋俾高層知

檢討會期間,老闆問有無同事投訴出廣告既final content唔夠時間approval,因為往年次次都俾同事勁話...不過我又真係無收過任何有關呢類既投訴....講下講下,老闆話我做野好有效率,咁緊迫既時間都可以準時交野亦無人投訴...呵呵,老闆係咪即係讚緊我呢

不過老闆真係讚得好含蓄,唔留心既都唔覺佢讚緊我喎


沒有留言:

張貼留言