2006年11月21日 星期二

1121的午餐與晚餐 ~ 雞粥


今日醒來準備梳洗時,老公突然話好辛苦唔舒服,喉嚨極痛...咁梗係叫佢請病假休息下啦~~

我見我又有d補假未放,所以今日就放番日補假照顧老公勒~~

橫掂都起左身,就叫老公早d出去睇醫生,去到醫生未番到,要等半個鐘...咁就同老公去澳洲牛奶公司食個通粉早餐啦...再去買雞番屋企煲啖粥佢食~~

我都係第一次煲粥咋,因為個電飯煲神神地,我選擇左用明火煲粥...都煲得好綿...幾好食架~~


7 則留言:

  1. 人地老婆yan, 真係有煮食天份喎!

    回覆刪除
  2. 真係好老婆,特登放假喺屋企照顧老公。 不過下次有病都係唔好食雞粥喇,由其係傷風感冒更加唔好食雞呀,用瘦肉加瑤柱嚟煲,比較清淡會好啲架!

    回覆刪除
  3. 阿Thy:係咩,唔食得雞粥架...不過我屋企無瑤柱喎~~

    回覆刪除
  4. 阿媽成日話傷風感冒就唔好食雞喎,或者你煲皮蛋瘦肉粥、生魚片粥呢啲都幾好 ,仲有我每年都有浸定啲咸金桔,喉嚨唔舒服時就沖水飲,都幾好架,不過最緊要都係要睇醫生啦!!

    回覆刪除
  5. 好彩我女友都鍾意整嘢食.....所以周不時都有好嘢食架..... 順便問句吳太你....請問澳洲牛奶公司喺邊度架, 我女友話好想去食呀....之前有問搬咗唔知去邊....咁啱見到就問吓妳啦...thx

    回覆刪除
  6. Stanley: 有女友既愛心出品係咪食得好開心呢~~ 澳洲牛奶公司係佐敦白加士街呀

    回覆刪除
  7. 真係唔該晒妳喇......等我同女友去食吓先... 祝生活快樂!

    回覆刪除