2006年11月5日 星期日

1104的晚餐 ~ 咖哩物語

老公知我星期六日都要on duty,佢特登過黎銅鑼灣行街順便送左包朱古力奶同埋冰凍既百事可樂黎俾我解渴...其間同事見我有冰凍汽水都問我點解有,知道係我老公送黎就狂讚我老公對我好,男同事就話我好咁樣對個老公....其實我都無叫佢黎送野飲...唔關我事喎

收檔之後,老公同我去左明珠城既咖哩物語食飯,因為我已經唔係好行得郁,所以近近地就去左呢度,食左佢一款黑咖哩鮮菇焗飯,一款啡咖哩豬扒焗飯....黑咖哩就淡d,啡咖哩就濃味d...整體黎講都叫唔錯啦

番到屋企睇住電視都已經想zzzz,最後我頂唔住9點鐘就上床休息啦...今朝又一早起身出發啦~~


沒有留言:

張貼留言