2006年11月3日 星期五

1103的晚餐 ~ 凱撒沙律


今日老公放工約左女同事去唱K呀~~我唔去join啦,一來要入荃灣好遠,二來2個人夜晚唱K都幾貴...佢自己去玩就夠啦...而且我星期六日都要去自己搞個嘉年華開工,所以今晚都係早d番屋企休息下好

今晚我就整左呢兜凱撒沙律當晚餐,本來諗住同老公一齊食既,不過d菜都放左係雪櫃幾日要食啦,所以我就食晒佢做今晚既晚餐啦


5 則留言:

  1. 我都好鍾意食沙律,不過好多年冇落手整過喇,我個舊同事教我用意大利沙律醬會冇咁肥架,而且我都好鍾意食呢啲麵包粒粒,不過唔知喺邊度買 ,我覺得用栗米、紅腰豆、紅蘿蔔、菜同提子整沙律仲好食過用薯仔、蘋果等生果,諗起都好想食

    回覆刪除
  2.   記得你聽日有嘉年華...我聽日都有 event..大家都一齊努力啦 !

    回覆刪除

  3. 碧姬 : 你真係好記性...宜家大功告成,老闆話叫我搞慶功宴喎~~你又點呀?

    回覆刪除
  4.   我公司個 event 都 ok ..不過就無慶功宴喇...hehe..咁你快d開開心心食一餐啦 ~~

    回覆刪除
  5. 其實搞慶功宴咪又係搵著我黎搞....唉

    回覆刪除