2006年11月29日 星期三

1129的晚餐 ~ 蠔汁豬肉餅炒粉絲

琴日買餸既時候預埋今日既份量,所以都係有雞有免治豬肉,心目中都未決定煮咩餸,不過番到屋企都係第一時間醃左d肉先,之後再決定...結果整左味

蠔汁豬肉餅炒粉絲:因為免治豬肉份量唔多,又唔想炒肉碎,咁就整個餅仔拎去煎啦...配個炒粉絲...再加個蠔汁淋上面,完成~~

香煎雞球:本來想用酸辣雞醬去炒架,點知老公入黎廚房見我醃左d雞叫我就咁拎去半煎炸,佢話佢阿媽都係咁整,好味喎,叫我就咁整...於是我咪聽佢話就咁拎去半煎炸...味道ok架(我醃得入味麻),不過我自己就另外點d酸辣雞醬食,更加好味...下次我真係要試下用酸辣雞醬去炒先得~~



3 則留言:

  1. 個雞球好似好好味呀!

    回覆刪除
  2. 雖然前日我煮沙爹牛肉粉絲時o的粉絲好好食,粉絲沒有黏成一團,不過我對煮粉絲的信心仍然不夠... ...妳個粉絲煮得好靚

    回覆刪除
  3. 我都覺得粉絲係幾難炒既...其實我碟粉絲都有d黏埋架,不過用筷子整鬆佢就好好多啦~~

    回覆刪除