2006年11月11日 星期六

我會掛念你~~

1111係中環天星碼頭運作既最後一天,我都唔明白好端端一個碼頭,點解要搬...填海解決交通擠塞全部都係藉口啦,我就唔信填左海之後交通會暢通無阻,到時咪又係賣地賺錢

我成日都搭船架,佢既位置好好,新碼頭我就覺得遠左好多啦....其實我都幾唔捨得佢架,點解要迫佢提早退休呢...點解要將個鐘搬入博物館display呢....我喜愛有生命既鐘...活生生有歷史既碼頭唔要,去建一個仿維多利亞式建築既碼頭有咩意思呢

我唔明白點解要成為一個現代化既城市就一定要放棄咁多有歷史既野....這實在太無情了,一個可悲的城市


2 則留言:

  1. 好有同感,同時亦都好無奈

    回覆刪除
  2. 好正ar d 相,我自己都有d天星相,有時間看看

    回覆刪除