2006年11月2日 星期四

瑜珈班VS日文班

之前老公同我講想報d興趣班讀下,咁o岩工聯會又出冬季課程就睇下啦~~

老公本來想報學鋼琴,不過我覺得鋼琴都係要個別教授先得既,所以唔贊成...我咪叫老公報結他班,點知上堂時間又唔合心水...最後老公就決定上日文班,佢係大學上過下,不過已經唔記得...咪就俾佢報啦,老公個班係尖咀上,逢星期四晚7點到8點半....

而我就想報瑜珈班,本來同一時間係佐敦有一班架,點知報名既時候已經滿額,好彩8點半個班仲有位,所以我就上逢星期四晚8點半到10點,12堂都係四百幾蚊,抵啦....

今日係第一堂,感覺唔錯,導師話時下流行既瑜珈班過份放大左動作既一環,失去左真正放鬆既原意...佢話初學既話無可能做到成身汗,亦唔應該做到周身痛,做唔到動作唔好勉強,慢慢黎....

今日教既動作唔算難,當然我亦唔係百份百做到perfect,不過又真係幾relax...所以我都覺得幾好,就算減唔到肥都可以減下壓...都唔錯呀

 


1 則留言:

  1. 我2樣都學過... 不過係好多年前喇~ 仲係得半筒個隻... 

    回覆刪除