2006年11月8日 星期三

1108的晚餐 ~ 二人世界打邊爐


今日放工去買餸,點知見到火鍋料特價...見天氣又涼左好多,琴日老公又話唔想食咁多飯,想食多d餸,所以決定今晚在家打邊爐~~

呵呵,食物係咪好豐富呢...最後我地兩口子當然食唔晒啦,好在d丸,鳥冬係可以留既....呢餐所有野都係$50蚊咋,仲平過去大家樂食一哥火鍋添

湯底用清雞湯加上粟米同津白一齊煲,好清甜架~~

二人世界打邊爐,開心又滿足

 


9 則留言:

  1. 嘩.......好多野食呀,我除咗返去同阿媽佢地打邊爐之外,我都冇試過喺自己屋企打,因為懶,唔想搞咁多野,同埋我依家愛上咗用番茄濃湯做湯底,好正架.......

    回覆刪除
  2. Wa, I like hot pot too. Just go to "little fat sheep" last nite. super yummy~

    回覆刪除
  3. 倆個人食咁多野????嘩嘩!!!!

    回覆刪除
  4. 阿Thy :番茄濃湯做湯底,自己煲淨係用罐頭湯呀 我屋企唔興打邊爐既,其實我自己覺得幾好玩,就算2個人都無所謂架~~其實都係洗洗切切既功夫,又唔算好多野搞架喎~~
    Miffy :小肥羊我都食過一次,幾好味呀...不過都貴貴地喎
      SON SON :你無睇我寫左食唔晒咩?要咁豐富既陣容,打起上黎先開心架麻
     

    回覆刪除
  5. 老公同我都好鍾意兩個人o係屋企打邊爐,不過只限weekends,因為weekdays老公通常都夜收工 全部食物都係50蚊   妳有冇計錯數呀?碟丸丸咁大礏,起碼30蚊啦。。。

    回覆刪除
  6. JK :真係無計錯數架,因為d料特價呀...喡: 墨魚丸(特價$7,原價$1x) 貢丸(特價$7,原價$1x) 獅子狗(特價$3,原價$1x) 魚皮餃(特價$6.5原價$1x) 韭菜豬肉水餃(特價$4,原價$1x) 豆腐($1.5) 什錦火鍋料(粟米+津白+冬菇+金菇+肥牛+豬肉片+魚蛋) (特價$20,原價$60) 烏冬最後無食所以唔計,腸仔同湯底都係屋企現成既...結果就係$49勒...係咪好抵呢

    回覆刪除
  7. 持家有道的吳太,勁呀

    回覆刪除
  8. not expensive at all. just $98/head before 9pm. if go after 9pm, $88/head jar. seems only weekdays have this offer~ I went to Tsuen Wan shop that nite. u can go & try with ur husband.

    回覆刪除
  9. 我都唔知個湯底用咩整喎,因為我多數係出街打,我估佢地用清湯再加茄醬卦,不過我見佢拎出嚟時個湯底而面全部係紅色架,又唔知係咪用金寶隻蕃茄濃湯呢??

    回覆刪除