2007年9月10日 星期一

0910的晚餐 ~ 洋蔥雞扒腸蛋炒烏冬


腰痛難當,唯有簡簡單單煮味炒烏冬啦~~

今日無咩特別,都係休息下勒~~


9 則留言:

  1. 咁啱o既,我都係炒烏冬,不過留番聽日做lunch~~ 休息下啦,聽日無事o架啦~~

    回覆刪除
  2. 你痛左咁多日都仲痛既?? 我都替你感到悽涼呀

    回覆刪除
  3. 腰痛,有無事,有無睇醫生呀!不過最緊要多D休息呀!

    回覆刪除
  4. 仲痛緊呀,不如搵啲按摩膏搽吓啦,我之前隻左手都好痛,之後我發覺係因為我成日側身瞓壓住佢,依家都冇痛喇,會唔會你都係睡姿影響呢??

    回覆刪除
  5. 你冇事嘛??? 小心d呀!

    回覆刪除
  6. 看物理治療吧,我試過急性腰痛,看了三次就好番!我的物理治療師幫我針久,和將腰骨復位,便好番晒!

    回覆刪除
  7. happy girl:針灸?但係我次次黎都痛架喎~~ 大蚊:真係好辛苦呢...前後夾攻個下實在太慘啦~ thy:我都唔知點解會咁痛,以前讀書時已經會咁架啦...過左又無事~ little bunny:睇左醫生啦,都係開d止痛藥俾我...不過仲開左止血丸添,不過我無食到呀~ 一屋三個大細路:頭個幾日流量大就係咁辛苦架啦~ JK:你會另外煮野做飯盒架,真係好心機勒~

    回覆刪除
  8. 有一個方法,唔洗睇醫生,唔洗食藥,都可以減輕呢種痛楚。 答案就係生BB喇! 所以你一定有望遠離呢種每個月既困擾。嘻~~~

    回覆刪除
  9. Joey媽:真係有效架~~

    回覆刪除