2007年9月24日 星期一

農曆結婚2週年暨迎月晚餐

今日要出成2百幾封信,director又要執呢樣又要執個樣,仲有九萬幾樣野要覆人,無可奈何之下唯有OT啦...咁仲唔止,走得之時又遇上塞車,結果8點幾先番到屋企~~

我都已經買定少少餸係屋企諗住今日煮餐住家飯慶祝農曆結婚2週年,點知加班搞到我買唔到其他餸~~老公又打黎叫我唔好買...原來老公又襯我未番靜雞雞落廚煮飯,佢就係煮左我預先買既材料~

蒜茸炒菠菜:老公一向炒菜都唔錯架,只可惜最先煮好碟菜,所以食得之時已經凍晒~

煎豬扒雞扒:塊雞扒我本來打算切件煮既,老公就照一塊咁煎,不過都醃得唔錯~~而d豬扒就煎得乾左少少~

雜菜湯:罐頭貨色,不過老公落水既份量比我少,所以我就覺得味道太濃,不過佢就好鐘意~

炒公仔麪:老公唔鐘意食飯所以整左炒公仔麪,不過就連佢自己都覺得炒得太咸,好勉強先食得晒喎~雖然係咸,不過我唔知點解又接受到,仲好快就食晒成碟麪添...唔通充滿老公心意既晚餐真係令我連味覺都變得唔正常



15 則留言:

  1. 嘿嘿..難得老公下廚, 緊係要食哂去喇!!

    回覆刪除
  2. 敏敏敏:係呀,我真係食晒佢架~

    回覆刪除
  3. 煮得幾好!一定要食晒,否則可能無下次!

    回覆刪除
  4. 找日再煮一餐勁啦.

    回覆刪除
  5. 老公願意下廚,是件很幸福的事呢~~ 祝中秋節快樂!

    回覆刪除
  6. 祝中秋節快樂~~     開心月團圓!

    回覆刪除
  7. 我諗碟炒麵一定係甜咖喇~~

    回覆刪除
  8. all:中秋節快樂~ bear:哈哈,咁又未至於甜~ 茜姐:佢都煮到d簡單野架~ thy:隻碟太大o者~ jk:係呀,我好欣賞老公煮野俾我食架~ soldier:要呀要呀,要搵日煮餐好既~ happy girl:一定有下次既~  

    回覆刪除
  9. 炒公仔麪好食喎!

    回覆刪除
  10. little bunny:哈哈,你太包涵啦~ themay:thanks~

    回覆刪除