2007年9月29日 星期六

阿甘蝦 Bubba Gump

一部DSLR就影響晒我地假日既活動勒~~因為今日我一早要去灣仔考試,所以就決定係香港呢邊食晏~~

老公琴晚已經問我去邊度好,睇黎佢又係想去取景影相啦,於是我提議去山頂行下...因為我想試下呢間"阿甘蝦"餐廳...哈哈哈

凌霄閣自從裝修完之後都未黎過,今日再去其實格局唔係改左好多,只係上面個幾層全部都係d新餐廳~呢間"阿甘蝦"以阿甘正傳做主題,牆上有好多劇照同戲服,有間房仔仲舖左阿甘間睡房既牆紙添~~

呢度都幾得意架,大家都知阿甘鐘意打乓乓波,所以呢度就有個乓乓球拍既飲品menu~~另外想叫待應,只要反出紅色個塊stop forrest stop既牌,咁待應就會停低serve你架啦~~但係我就唔知點解檯面會有幾包梳打餅,唔通係阿甘鐘意食?

我就叫左個fried shrimp($148),我見好多人都有叫黎食呢~~我數過架啦,一碟有成14隻蝦呢~~味道唔錯呀,繼とん吉之後,呢間係第2間老公肯食晒成隻蝦既餐廳~~不過老公話都係とん吉好d,因為大隻d呀...不過呢度雖然細細隻,不過勝在份量多...個碟沙律椰菜都好好食呀~

老公就叫左fried chicken($138),雖然呢度主打係蝦,不過都有其他食物既~~呢個南部雞扒都好好味,薯茸亦不俗...咁大碟老公都清晒呀~~

我地都有叫到飲品,我個杯係mango sparkler($38),不過一d芒果味我都飲唔到,反而好重檸檬味...但係用黎配炸蝦食都唔錯~

老公就叫左杯jenny smoothie($42),呢杯甜甜地,好好味呀,可以一試呀~

整體黎講呢度既食物質素好唔錯,又有維港全景睇,好正呀...夜晚黎睇夜景應該更有情調~~


6 則留言:

  1. 好幸福,試新野,好玩!

    回覆刪除
  2. jiji:得閒咪去行下lor,幾舒服架~ Happy Girl:你又同蝦子餅上山頂玩下啦~ MuiMuimui:我地上去食野你都feel到好溫馨...haha

    回覆刪除
  3. 今次輪到你試0左我好想試的餐廳喇!因為我好鍾意阿甘正傳,又極愛食炸蝦! 想當年除夕夜入戲院看阿甘順便倒數,事隔咁耐,劇情都唔係好記得,梳打餅,我記得睇過明報報導,係用來俾家長安撫小朋友用0架!

    回覆刪除
  4. Sher:我都估到你會對呢間阿甘蝦有興趣架啦,不過唔知原來你同我老公一樣鐘意睇阿甘正傳~~我老公話佢睇左3次喎~ 梳打餅原來係咁用既,不過我老公係未叫野食前太肚餓都開左包黎食 ,所以用黎安撫大朋友都一樣掂~

    回覆刪除