2007年9月16日 星期日

洋一居食屋、查理布朗咖啡專門店、味千拉麪

明天就是布婚紀念日,本來想今天星期日好好慶祝的,之前還想和老公去吃Sunday Brunch...不過最後沒有去,因為我們買了一份很貴的禮物,本來想吃得豪一點的想法就打消了~~

老公依舊回教會,還有人請他吃午飯呢~~我起來後就去和他會合,本來老公想和我去九龍城試吃"小店"的,不過因為要排隊就放棄了...最後我決定到洋一居食屋試吃~~

由於老公已經吃過午飯,他點了一客三文魚壽司,而我就點了香菇辣肉碎薄餅,老公也吃了8份3個架~~味道很不錯呢...跟著還點了甜品吃

我的奶茶布甸很好味呢,而老公對他的益力多布丁也很滿意~~午市和晚市是一樣價錢的,下次可以來吃晚餐啊~不收加一很抵吃,今餐也只是$82~~

之後我們要為今個星期四爺爺的葬禮而準備衣服,行遍了花園街和波鞋街,最後也算買到了全白色的運動衫和褲...行得累了我們就到查理布朗咖啡專門店休息,飲品價錢是貴了點,不過環境也算舒適...一杯大的冰朱古力,一枝芒果汁就要花$48呢~~

之後又為我們的布婚紀念禮物進行格價比較,所以晚餐也只是簡單的去了味千拉麪吃...炸雞拉麪和豬軟骨拉麪,只花了$84...便宜又飽肚



7 則留言:

  1. 洋一居食屋真係又平又好食,我大力推介薄餅,好多小食都唔錯0架!壽司、拉麵、烏冬就普普通通啦! 小店的甜品真係唔錯0架,晚餐就OK啦,可惜多數去九龍城都會食得太飽,搞到我好耐先食到小店一次。

    回覆刪除
  2. 祝你結婚週年快樂,永遠幸福!

    回覆刪除
  3. Happy Girl:多謝~ Sher:我都覺得洋一既薄餅唔錯呀~~小店就仲未試,睇下幾時有機會~

    回覆刪除
  4. Happy 2th Wedding Anniversary , sweet sweet forever !!

    回覆刪除
  5. Happy 2nd wedding anniversary 洋一我也吃過,薄餅真的不錯!

    回覆刪除
  6. 洋一居....我都想試啊

    回覆刪除
  7. la la:咁你快d同sunsun去試下啦~ JK:多謝...原來你都已經食過啦~ poohmun:多謝晒~

    回覆刪除