2007年9月15日 星期六

回味‧中大

上次8號風吹走了我和大學好友的約會,今天終於約出來見見面,而且還給是次聚會來個十分有意義的名稱 - 《相識在中大十週年紀念聚》

哈哈,為隆重其事我們決定回中大聚會,當然就要回來食tea啦~~

我們首站乃是本部的Coffee Corner~~當年最愛吃這裡的意粉午餐,食tea就吃公司麪/公司三文治...今天我叫了公司三文治,份量太多當然和朋友兩份食啦...加多杯紅豆冰呢~~檯上還是放上十年如一日的告示牌,不過我們的袋不再是書包了~~

之後阿P發現了樓下的snack bar有伊利的雪條賣,還寫明是中文大學伊利雪糕專賣點呢,我也沒有見過街外有得買呢~~不過我剛食飽吃不下了,不過阿P依然買了牛奶布丁味,$3.5大大枝,相信味道應該不錯呢~~

正當我們前往NA時(經MMW上NA)竟發現從前星期六休息的Med. Can燈光火著,還看見有人在吃檸檬批呢~~於是大家也就忍不住又入去吃了,另外同學還點了蛋糕仔...不過還是回憶中的味道最好,現在的檸檬批好像轉了青檸味,顏色也是青青的呢~~

雖然味道沒有從前的好,不過我還是很高興能和大家像從前一樣在中大校園內食tea傾計



6 則留言:

  1. 我細妹同細佬都係中大畢業架

    回覆刪除
  2. 我以前都係好鍾意去Coffee Con食意粉lunch,另外都常去CC Can食早餐/ tea,以及在泳池旁食早餐。呵呵!又便宜又美味呢!至於我的書院NA,當年的Canteen真係非常唔掂,據聞後來好多了。

    回覆刪除
  3. 好正的公司三文治!

    回覆刪除
  4. happy girl:都仲唔錯既~ sher:你竟然有時間去食早餐...早餐我就好少食既,通常都係lunch或者tea咋~NA.can真係好難食,雖然我熱愛NA,不過真係幫佢唔落~~原來你都係NA架,點解我無印象撞過你既?? thy:係,不過一定細過我啦~ my kt home: thanks

    回覆刪除
  5. 講中大,一定要出來撐師姐場啦~ 係啦...睇news見到話校巴要3蚊一位...真係好鬼貴啦... coffee con的公司治曾幾何時都係我的至愛,13蚊大大份...超開心 去到med can只係記得檸檬批,差d唔記得有蛋糕仔..熱辣辣時係脆gar!! 越講越想番去食... 我而家有個細我一年的仔(我係組媽),被田家炳請左做full time...俾左個藉口我番去囉...呵呵

    回覆刪除
  6. amberchiba:多謝支持喎,小師妹~~既然有組仔照應就快d番去食下野啦~~

    回覆刪除