2007年9月17日 星期一

布婚紀念晚餐 ~ とん吉(Tonkichi)

之前一直為布婚紀念晚飯苦惱,本來想豪氣的去中環麗嘉酒店的Toscana,因為麗嘉酒店到年尾就重建,一餐fine dinner至少預千五以上...不過因為花了近萬元買了部DSLR,所以就放棄了~

最後還是近近地去了一直想試的とん吉(Tonkichi) - 吉列專門店是也~~

我帶了由北海道買回來的結婚紀念吉祥物 - 917小熊~~今次是第一次帶他出外吃晚飯呢

餐廳環境寧靜亦見舒適,服務亦殷勤~~我們點了一個二人餐($480):

三文魚刺身:不好刺身的我也吃了2塊,罕有的覺得新鮮肥美~~

吉列豬扒1件:不錯,而且待應教我們壓碎芝麻(自行決定想粗粒還是幼粒)混上專用豬扒醬來配吃,味道更加提升~

吉列豬柳2件:我覺得豬柳比豬扒更出色,肉嫩程度不覺得是豬肉呢~~不過老公卻鐘情豬扒多一點~

吉列大蝦2件:我叫老公都試一下,他苦著面的咬了一口,然後表情瞬間放鬆下來,還對我說好味道...哈哈,識左老公咁耐都係第一次見佢食晒一隻蝦仲讚好味道

炸帶子2件:老公也會吃帶子的,這裡的帶子雖然是炸的,覺仍然吃得出是肥大肉厚,讚

飲品2杯:可選啤酒或普通飲品~我們選了價錢$33的檸檬什飲~~

甜品2客:跟餐的甜品是朱古力慕士,我覺得甜了點,而老公就覺得如果係朱古力雪糕會更好~

咖哩汁/白飯/麪豉湯/漬物

這裡的飯和椰菜是可以添食的,用咖哩汁撈飯很快就吃完了,可惜咖哩汁不能加添,雖然我和老公都很想再吃一碗,不過沒有咖哩汁就放棄了~

除了芝麻豬扒醬(半自制)外,還有不同醬料,例如幼鹽,芥末醬,沙拉醬(他他醬),前兩者也是用來點肉食的,沙拉醬則用來點海鮮的~~

不要以為吉列很熱氣,這裡的吉列只是一層很薄的炸粉,鬆脆之餘,一點油膩感也沒有~~

還有這裡的椰菜,配上紫菜汁或者柚子汁令我罕有地要求添加呢~~很滿意的一餐啊

這餐盛惠$528,原來每$100會回贈$10現金劵...現在手上有張$50現金劵,實在很大的引誘,幾時再去食好呢~~





24 則留言:

  1. o華!好吸引喎~~ 等我問下老公去唔去試下先~~

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 隻917熊好得意呢! 呢間野係邊度嚟架, 好似好正咁喎!

    回覆刪除
  3. congratulation.... 布婚啊... 好快就金婚, 銀婚, 鑽婚.... 架la....

    回覆刪除
  4. 917小熊好可愛呀!

    回覆刪除
  5. 吳太, 估不到你是個不好刺身者呢.... 你帶埋幸運 917 小熊去... 咭咭.... 我有時去街都會買埋細細隻既仔女去架.... 咭咭咭.....  想問下三年叫咩婚呀.....???

    回覆刪除
  6. 恭喜晒呀,917小熊好可愛呀,啲食物好正呀。

    回覆刪除
  7. bibianna:多謝晒~d吉列真係唔錯架~ 七七:你唔覺我好少食刺身咩...因為係北海道食過太美味既刺身,所以如果見到靚既我都會食少少既~ Little Bunny:我都覺得係~
    雋然 : 多謝晒~
    殷藹豬:我都覺得好得意~~間餐廳有2間,一間係cwb世貿4樓,我就去tst廣東道既彩星集團大廈地庫...聽聞cwb個間一定要訂位,唔係等好耐...tst個間就少人d~ JK:去試下啦...d吉列唔熱氣架~ PoohMum:係呀,好正架~ Happy Girl:我都覺得好可愛~ Soldier:我諗左一陣先明你點解咁講...你呢個idea都幾好喎~~

    回覆刪除
  8. 恭喜晒布婚紀念呀!!! 嘩, 依家有回贈咁開心??? 我上次食完戒損左個口呀

    回覆刪除
  9. la la:多謝晒~~點解會食到戒損左個口既??

    回覆刪除
  10. 七七:唔記得答你,3週年叫"皮婚"(leather wedding)呀~

    回覆刪除
  11. 祝妳幸福快樂 小熊勁cute

    回覆刪除
  12. 我星期一去左澳門, 但係我記得你anniversity架!   因為你同我差1日之嘛!  祝你紀念日快樂!  帶埋隻熊熊去好搞笑!  我都去過呢間呀, 真係好正, 下次一定要試佢隻10"長既炸蝦, 好好味.... 原本2年叫布婚, 噤之後仲有d咩婚架?

    回覆刪除
  13. Innis:你真係有心呀~~你去左澳門慶祝,開唔開心呀~~原來有10"長大蝦咩..不過我下次想試炸蠔呀 jiji:多謝晒~

    回覆刪除
  14. 原來一周年叫布婚 我期待緊六個月結婚紀念日咋! 補祝結婚一周年快樂!

    回覆刪除
  15. 恭喜,祝你們繼續甜蜜快樂!我好掛住Tonkichi,掛足幾年,我諗住遲d搵日大時大節重溫0下,唔駛食出面d貴餐嘛! 我最鍾意炸蝦與炸蠔,好正呀!

    回覆刪除
  16. 原來3週年叫"皮婚", 我啱啱過左~~

    回覆刪除
  17. soldier:嘩,已經去到木啦...記住送搵d靚木呀 Bear:咁你下年就到絲婚啦~ Sher:多謝~你同鐵男都一樣呀....你掛左幾年咁多快d去食啦~~ 珍納:多謝呀,不過布婚=2週年,1週年係紙婚呀~~

    回覆刪除
  18. 我都唔知一周年叫布婚呢! 祝永遠快樂!

    回覆刪除
  19. 敏敏敏:布婚即係2週年呀~~ vyvy:多謝晒

    回覆刪除