2007年9月30日 星期日

廣東茶居

星期六行完山頂之後就番屋企休息下,其間老公個朋友打黎話約夜晚食飯,我地又無特別訂位,所以最後一行6人去左海港城既《廣東茶居》食晚飯~~

呢間唔使點排隊,仲俾到張海景圓檯我地添~~我地叫左

白灼豬潤:呢個大家都好驚喜,味道出奇的好~~老公同我都唔好豬潤豬腰既,不過見佢賣相幾靚就即管試下,估唔到真係整得幾好食喎,老公讚左幾次呢~

咕嚕蝦球:普普通通

蜆介鯪魚球:熱辣辣都唔錯~

貴妃雞半隻:雞味一般,不過味道都ok既~

粉絲什菜煲:無咩特別啦

肉絲炒麪:呢個唔錯,好大碟十分足料,不過麪條並無被醬汁整淋,鐘意食淋既就撈多d汁lor~

之後我地仲每人叫左個甜品:生磨杏仁茶x2,杏仁豆腐花x2,楊之甘露x2~~人均消費$105,都唔算貴啦~~雖然味道一般,不過都算坐得舒服又唔使排餐死,都ok呀~


4 則留言:

  1. hi~~得閒黎我blog到留言啦!!

    回覆刪除
  2. 可能味道普通所以唔使等位

    回覆刪除
  3. 都想去呢間試吓飲茶, 不過都幾貴!

    回覆刪除
  4. TheMay:睇餐牌又唔覺有點心食喎...晚餐價錢都ok既~ jiji:可能係啦~

    回覆刪除