2007年9月26日 星期三

不和升級

點解有d人係要人發火先會收斂一下行為既呢

個位廢到唔恨既友仔(請容許我用一些比較粗鄙既形容詞去稱呼呢位ACO),今日中秋節竟然要我大動肝火

上年搞嘉年華,個二百幾封信根本就唔係我負責...自從同呢條友仔唔妥之後,我都費事搵佢幫手做野,琴日我已經自行搞點個二百幾封信~~之但係得我一個人搞咁大既嘉年華,真係唔得閒再將d時間用黎打信同印信(雖然d信係由director逐封簽),老闆亦有睇到我忙既程度同佢不相伯仲...於是琴晚我忍唔住要求老闆將呢二百幾封信既address label交俾個條友仔做,老闆一口答應~~

講真,我絕對覺得呢d工作應該由clerial既同事做,只係老闆唔得閒理同分配...而且個位人兄又唔係忙,日日係度搞自己既私事(唔係講裝修就係收傢私),再唔係就係度煲電話粥...俾d野佢做有咩問題呀~~

今朝一早老闆就同佢講叫佢幫手整label,聽到佢既語氣唔多好架啦,不過老闆叫到佢當然答應啦~~隨後老闆就去開會,大家應該估到呢條友仔有咩行動啦...無錯,咪就係打電話同人講我壞話lor~~

本來我都習以為常架啦,不過我真係忙到好"炆",仲要俾佢講我既壞話係度騒擾喎...大大聲話我唔早d準備名單,做唔切就拋俾佢做....嘩,激到我呀~~佢唔知個名單已經來來回回搞左幾個星期老闆先批就唔好係度話我無做野啦...又話個名單用唔到合併列印,唔整個excel~~呢樣野我都想話佢呀,個名單係用上年個份去更新既,而上年份softcopy咪就係佢負責架lor,就係因為用唔到合併列印搞到我要逐封剪貼印個二百幾封信出黎呀

我既包容程度有限,容忍指數已經超標...等佢收線我就起身鬧佢勒(我真係鬧佢架)

我都有多謝佢幫忙,不過我話份名單係用上年既softcopy做,唔係我既問題唔用excel~而且份名單幾星期前已經更新緊,唔係今日先做而推俾佢~我話佢唔知就唔好亂講,而且唔該佢唔好係我面前講我壞話,我係完全聽到架~~

佢既回應竟然係話我做咩偷聽佢講電話...哈哈,佢既回應真好笑勒~我答佢你講咁大聲,我行去你個位唔使3步,難道你覺得我會聽唔到咩??

佢又話上年佢做既野唔代表係佢負責...佢呢句真係金句呀,唔通番工時間搞自己既私事先係佢既真正工作,咁當然我無駁佢啦(佢咁既概念點駁呀)

最後我話佢呢個係當事人面前講人壞話既行為係一個無人格既行為,敬希自重~~就唔再理佢勒~

講真,佢要講咩我都無權理,佢鐘意係佢朋友面前講到我點衰都無所謂,之不過要講亦唔係工作時間講,仲要係我面前講,你無野呀唔好以為我唔出聲就係怕你喎~我去csb投訴你都仲得呀!

經此口角佢收斂左少少,不過依然有係電話同佢朋友講"我同你講電話俾人鬧呀!"...頂~呢條友仔可唔可以尊重下自己,尊重下人地架~~

中秋節既氣氛就咁俾佢破壞晒,真激氣


19 則留言:

  1. 阿yan 唔好咁嬲. 唔好的人大有人在. 你記記的以前個間公司. 我家有白事. 都要俾你用粗口問候, 真的什麼人都有的. 唔好咁勞氣.  

    回覆刪除
  2. 算啦呢的咁無品既人同佢勞氣咪即係搵自己笨 唔好為呢的無聊人影響過節開心既心情啦 老外話頭 What goes around comes around. 中秋節愉快

    回覆刪除
  3. 食個月餅順下氣啦.

    回覆刪除
  4. 遇著這等ACO,真係嘔血!連基本的尊重也不懂~~ 其實繼續妳的方針,公事公辦就好 她要做的工作,妳不要怕麻煩而自己做埋 她工作做錯了,就叫她做到好為止 她是ACO,打信印label本來就是她的工作嘛~~ 不過話說回頭,佢做的東西妳要check清楚 免得佢跣妳一鑊... ... Good Luck!

    回覆刪除
  5. 呢啲人真係好黑人憎,同佢講唔想做既話咪出聲囉,唔駛喺度單單打打啦。老實講,你同佢partner做野,繼續係咁真係唔係辦法喎,就算你之前搵老闆一齊傾過都好似冇咩大作用,你都真係要清楚考慮一下點樣可以解決個問題。

    回覆刪除
  6. 個ACO唔想做御得就御都算,仲要咁多野講真係好過份,不過你唔好俾呢D人影響自己情緒呀,唔抵呀! 我們都在中秋節被某同事影響情緒,話說星期六/ 日/ 公假輪流當值,咁大家都唔鍾意返,當然要平均分配啦,某人一拖再拖成日唔返,搞到我們要向M投訴,不過都冇乜作用0架嘞,惟有繼續死迫佢囉!唉! 我只好不斷安慰自己,盡力爭取番自己應有0既野,做好份外事,其他野,唉,放低放低放低!

    回覆刪除
  7. 呢個ACO當正自己係打工皇帝喎~ 自己返工時間做私事仲好話人俾野佢做!?呃飯食! 唔好俾佢激親, 唔係佢會仲得戚。佢做完d野你記得檢查下!  

    回覆刪除
  8. 呢個世界真係乜人都有

    回覆刪除
  9. aiyi, 很久沒上來, 一上來見到妳那麼的不開心 = =". 其實一間公司總有令你討厭的人(很多時是你上司), 既然今次是你同事, 你還可給他東西做, 那便太好了. 妳給他不文件做, 要他在deadline前做起, 當然至少3-4日後方check, 如有錯不用說給他知, 要他重做而不用說給他知那裡地方出錯, 呵呵, 你公事公辦, 他更不能奈何你, 反正他有時間說你的不好, 倒不如給他一系列的工作啦 ^-^!

    回覆刪除
  10. ss:係呀,好耐無你消息喎~~唉,派野俾佢做一定要老闆金口開先得架...我出聲佢踩我都傻啦~ 小杯:係呀,我諗更差既人仲有~ 莎樂兒:佢擺明就係呃飯食啦~ sher:咪就係,佢唔出聲我都無咁嬲呀~ thy:無得解決架啦,一係等我走,一係等佢調走架咋~ jk:弊在個條友仔唔會聽我話呢...我叫佢係唔會做架~ soldier:不過月餅我唔好喎~ kt:我都知呢d人唔值得影響我既情緒既~ fiona:我都知度度都會有呢d人架啦,不過要日日都對住真係好辛苦架~  

    回覆刪除
  11. 男人喎?? 成個八婆咁??? 真係痴線! 你鬧得佢啱呀!!

    回覆刪除
  12. TheMay:過左就唔再理啦,我都無咁好氣~ 敏敏敏:佢咪係一個婆娘lor~

    回覆刪除
  13. 你同事真係幾"經典", 似乎govt入面都好多呢類人. 不過你都好勁, 當面炳佢, 炳得好, 呢啲人, 忍佢佢就會越黎越過份.

    回覆刪除
  14. 貓眼:既然佢咁無品,我都唔使對佢咁客氣啦...鬧同唔鬧,我地既工作關係都係咁差架啦,我無謂委屈自己...而且佢又唔係上司,又只係得我同佢2個咪鬧佢lor~

    回覆刪除
  15. 唔好嬲唔好嬲, 叫吳生鍚返你~

    回覆刪除
  16. 魚露:係呀,好在有吳生鍚番咋~

    回覆刪除
  17. 呢個ACO係老姑婆嗎?
    [版主回覆11/22/2007 20:13:00]咁我又唔太知喎,亦無興趣知...

    回覆刪除