2007年9月16日 星期日

回憶‧中大‧十載情

今天回中大和同學聚首真的很開心,乘車途中已經不斷將大學時的情景在腦中快速搜畫,不斷重溫,興奮的心情一直在標升...hyper,hyper,hyper

大家約定在校巴站等,$3的車費實在太貴了,為什麼校友沒有豁免?我們為找零錢很苦惱呢~~

第一站的coffee corner,大家一邊食tea一邊講近況,閒話家常...Econna也真是喜事重重,"腥腥王"剛於9月7日做了爸爸所以缺席是次活動,"小白馬王子"終於派帖,我們的"康樂"有了BB,已經5個半月呢....不是很高興嗎...而且又有朋友轉了新工作~~

第二站med. can就聽"阿P"大談公司騎哩男同事的衣著,很搞笑~

第三站就當然是我們所屬的新亞書院啦~~我們開始大談讀書時代的往事:

- 十號風球下在志文樓驚嚇的流血事件,至今仍歷歷在目~

-考試期間舍監提供的美味糖水

-那個不知所謂被我們E死的QuantityII印度藉professor

-大家FYP的題目

-大家有讀或無讀的Econ科目:family,a-pac,labour,capital,real estate,economatric,money&banking等等

鐘底下的大合照(其實我們也還像個大學生吧)--從前我們其中一項會務就是搞"糖水會",地點必定是鐘底...各Econna宿生都踢拖來飲糖水,吹吹水~~回憶中的我只負責煲過腐竹糖水

與畢業時的照片對比~~大家的樣子還差不多吧~~

之後我們去了從前常常來開馬拉松會議的樂群館內休息,地方沒什麼改變,還是那些藍色梳化...我們拍了幾張用手做出10字的照片...很開心呢~

這張就是10年前我參加細O的照片,能找到我嗎

最後當然要到圓形廣場找一找我們的名字...當年我們Econna可出了5位一級榮譽畢業生呢,比其他書院還要厲害~~

時間真的走得很快...這樣就10年了~~但是今天一聚,我覺得我們柴娃娃的日子只不過是幾個月前的事呢~~好懷念啊~~


 


14 則留言:

  1. 好鍾意睇人地d回憶~~~一路睇你d相,一路好似有d音樂盒既背景音樂喺我個腦度播咁~~ (純粹係個人想像) 我諗大學生活一定係好開心同難忘~~只怪當年無俾心機讀書....錯過左個機會喇~~~好羨慕你有d咁美好既回憶呀~~~

    回覆刪除
  2. 你地個聚舊活動好有心思. 令我也不禁想當年...我啲u mates就好難約埋咁多人齊lu, 各有各忙, 而且有好多有左小朋友, 都好少見lu.

    回覆刪除
  3. 睇你地依家既相.... 都好 young... 好爽呢~~~

    回覆刪除
  4. 你們好年青,仍像大學生!

    回覆刪除
  5. happy girl:哈哈,我都覺得仲好似架~ 七七:宜家d人識保養,所以仲係好young...哈哈~ 貓眼:係呀,宜家真係幾難約得齊人架,約一次起碼要夾成個月~ caca:我真係好懷念我既大學生活架...俾中學開心幾百倍~

    回覆刪除
  6. 你畢業十年了? 嘿嘿..一點也不像呀!

    回覆刪除
  7. wow...你以前肥 d喎, 面圓圓, 依家塊面尖到丫....

    回覆刪除
  8. la la:哈哈,入到中大要通山走先開始瘦咋...不過宜家已經肥番晒啦~ 敏敏敏:聽到你咁講真係太開心啦~

    回覆刪除
  9. 係呀~睇番以前d相先察覺時間一眨眼就過去

    回覆刪除
  10. jiji:係呀,所以好令人懷念~

    回覆刪除
  11. 估唔到你會咁鬼馬,將我地的相擺上你個blog, 重有埋十年前的相做對照添! 更估唔到會有意外收獲:你d blog friends 讚我地young呀!yeah! yeah!   佢地真係好人、誠實又有taste! 個次聚舊真係好開心呀!以後再搞啦! 我有時會上你個blog望吓架,因為內容豐富!很羨慕你咁有心機!繼續努力呀!      

    回覆刪除
  12. 阿雪:嘩,稀客稀客~~原來你都有黎睇既,見到你留言好開心呀

    回覆刪除
  13. Hi Yvonne, 係呀, 我有時會來睇架, 記住畀吓面, 如果第時你影到我d醜態, 千祈唔好放上blog呀!哈!唔該、多謝、thank you先.   另外,我地97年入中大認識, 所以識咗10年。到2000年畢業,  畢業咗7年咋, 希望其他人睇到唔好誤會我地的年時已高啦!      

    回覆刪除
  14. 阿雪:唔使擔心,我都唔會放d唔靚既相架~~

    回覆刪除