2007年9月23日 星期日

維園中秋綵燈慶全城

食完晚飯就去花燈會啦,今日既會場好好行,一d都唔逼人...o岩晒我地試機影相呢~~

用呢部D80影夜景相比DC既質素真係靚好多呀~~呢d係部份作品(有相框既就係出自我手架啦)

我叫老公影張d人行黎行去既效果,下面呢張係試左好多先成功既效果,我覺得都叫ok啦,不過要再努力學習先得~~

其實會場花燈唔算多,不過我地左拍拍,右拍拍,好快就過左成粒鐘啦....如果平時我諗我地唔夠15分鐘就應該可以走得架啦...所以呢,我覺得攝影都係一個幾好既活動

老公話雖然大家用同一部機影相,不過好明顯我同佢影出黎既野係唔同feel...我都覺得係呀,我比較鐘意影近野,老公就鐘意全景多d~~

上面呢張一排既花燈相亦係我覺得今晚自己影得唔錯既相

後記:原來攝影都係一項要求體力既活動,揹住d器材成日都好辛苦架~~



 


7 則留言:

  1. 影得唔錯呀,我有好多朋友鍾意影相,但我就冇乜興趣,不論影相與被影。 如果有時間,我都想下星期六去西九龍海濱長廊睇綵燈展,我從未去過那海濱長廊0架!

    回覆刪除
  2. sher:影相與被影我都ok架 ...西九龍個海濱長廊都幾好行既,不過就係唔就腳lor...而且其實無咩特別,所以特登入去可能會失望架...不過九龍站個商場elements就黎開啦,相信可以帶旺下既~ ca ca:尾2個張係老公既傑作~

    回覆刪除
  3. 我去o左西九個綵燈展,不過仲未post~~ 買了新相機,你同老公有排做「拍友」-拍照又拍拖

    回覆刪除
  4. JK:係呀,你原來去左西九既綵燈展,我咁近都仲未去~~我幾鐘意拍友呢個名詞喎  

    回覆刪除
  5. 影相真係一個唔錯o既節目,一影就可以影好耐o架! 影得唔錯呀!努力啦!  

    回覆刪除
  6. little bunny:多謝鼓勵~~我會努力架啦~

    回覆刪除