2007年9月23日 星期日

Freshness Burger

老公鐘意食飽,因為今日要去買Origins幫老公補貨,所以我決定去試下Freshness Burger

雙層芝士牛肉漢堡($42)配A餐(細百事+細薯角)($20):呢個當然係老公食架啦,收成四十幾蚊份量都要有番咁上下先得既...都算佢無呃秤啦~~我試左小小牛肉漢堡,唔錯呀...老公都話幾好,不過佢覺得肉汁都係偏小,多d應該會更好味...而且freshness burger無咩醬汁,所以食到食材本身既味道比較多~薯角無薯格咁脆,不過薯味不俗~~

照燒雞扒漢堡($22)配B餐(細忌廉粟米湯+細薯格)($20):呢個係我既,個飽既生菜真係好fresh喎...果然係用有機蔬菜呢~~雞扒都唔錯,照燒汁剛好唔會太濃亦唔會食到成手都係~~至於佢既賣點南瓜飽,我唔係太食到南瓜味,不過味道都唔錯~~

忌廉粟米湯果然係日式style既粟米湯喎,i like it~~而薯格都唔錯,我覺得比薯角好味d添~~不過今餐要成$104似乎都係貴左d...不過都會考慮再幫襯既



4 則留言:

  1. 嘩~~真係好yummy wo.....咁對比triple o~~邊間好食d呢, 我都好耐無食過真正burger了

    回覆刪除
  2. 一屋三個大細路:個人黎講,我會投triple o一票

    回覆刪除
  3. 份量真係幾大! 不過係香港黎計, 食包黎講係貴佐少少~

    回覆刪除
  4. 敏敏敏:所以唔可以成日食呢~

    回覆刪除