2007年9月29日 星期六

0925 - 0929的作品

其實中秋節做節之後,我同老公去左大坑睇舞火龍~~咁大個女我都係第一次去睇咋,咪又係因為想去影靚相lor~~點知去到既時候已經堆滿晒人,一道道既人牆,我同老公根本就唔夠高影...呢2幅算係勉強睇得到做緊咩野啦~~(都係我影架,因為老公仲無我企得高呀)

其實個火龍都真係幾巨形架,呢幅其實係舞動中既火龍龍頭,不過影得好抽像

追月日同老公去左行西九花燈會,我同老公都覺得無咩野睇,都係維園靚好多~~是晚最滿意既作品係老公用廣角鏡影既夜景~

而今日山頂行最大得著就係影水珠效果,好好玩呢~~



11 則留言:

  1. 用廣角鏡影既夜景非常靚和特別!You are becoming professional.

    回覆刪除
  2. 越練就影得越靚o架喇!!

    回覆刪除
  3. 我之前都好鍾意4圍去影相架~~~~不過,依家已經無乜點影嚕......無乜心機啦~~ 影得多就會好架喇~~努力啦~~希望睇到你d相可以激起返我對影相既興趣啦~~hehe

    回覆刪除
  4. 的人玩到忘晒形喇~

    回覆刪除
  5. MuiMuimui:個2位小朋友真係玩得好開心架~ CaCa:影相都幾攰架,不過見到自己既作品影得好都幾有成功感架~ 敏敏敏:我諗吳生會影得靚d bibianna:下年有機會去睇下呀,幾特別架~ Happy Girl:呢幅相係吳生既作品,佢好努力借左好多書黎睇呢~

    回覆刪除
  6. 你的相影得好有feel呀

    回覆刪除
  7. 影相真係好貴既玩意 ... 係咪要駛多好多錢買裝備架? 除左錢之外, 仲有一個原因係我勁懶 ... 唔鍾意攞重野出街 ... 見你影得咁開心, 我又心郁郁添

    回覆刪除
  8. 我未去過大坑睇舞火龍呀!都想去睇o下,不過怕多人呀!  

    回覆刪除
  9. little bunny:真係好多人架~ 珍納:其實真係幾重本架,所以唔用多d又點對得住自己呢~~其實我都覺得好重好麻煩架,所以次次都係老公拎lor...話晒都係佢想要架麻 ...你要諗清楚喎~

    回覆刪除