2007年9月15日 星期六

《戀愛大爆髮》(Hairspray)

今日就係睇呢套《戀愛大爆髮》既9點半場次~

我一向喜愛睇歌舞片,一早知道呢套都係歌舞片已經有興趣,加上老公又對尊特拉華達反串加跳舞又好有興趣,所以就決定去睇下勒~~

而且琴日知道13號起用登記左日日賞既八達通去UA買《戀愛大爆髮》戲票就可以平$20就更加令我行動啦~~

因為7點幾個場已經無咩好位,所以改左買9點半場,$40張飛咋,抵

講番套戲啦,一齣好開心好正面既電影...歌舞場面輕快,令人愈睇愈精神...老公同我都睇到周身郁,好想跳埋一份呢

而尊特拉華達既演出真係幾搶眼,好好笑呢...推介俾鐘意睇歌舞片既朋友


4 則留言:

  1. 睇預告片載歌載舞咁,好似好熱鬧,不過是美式的懷舊,香港人未必有feel喎 不過好佩服「肥尊」扮女人的扮相,好勁

    回覆刪除
  2. 我想睇,但老公唔想,所以無睇到!

    回覆刪除
  3. happy girl:咁就等出vcd啦 jerry:先睹為快當然就無咁多優惠架啦~ gaelgaelman:美式懷舊我都無咩feel,不過睇歌舞就無分國界既~~

    回覆刪除