2007年9月11日 星期二

爸爸生日飯 ~ 唐閣@朗廷酒店

父親大人生日,又係全家總動員食飯慶祝既日子~~今次細細妹選左全球十大酒店食肆 - 朗廷酒店~唐閣

上次我生日先去左朗廷既Main St Deli,估唔到話咁快又黎食野勒...不過今次轉左食中菜~

酒店中菜廳果然唔同d,我地張大檯係角落位,有少少偏廳感覺,而環境就實在太靜啦--搞到我地講野都唔敢大大聲,睇下餐牌,其實都真係幾貴架...不過阿爸生日飯就食得豪d啦~~我地要左個8位既鮑翅海斑餐,價值係......$3600

鮑魚乳豬拼盤:乳豬都幾脆口呀,不過得兩件仔,少左d啦~

珊瑚蟹肉鮑翅:睇個樣已經流晒口水啦...十分足料,d翅唔止多仲粗粗地架,可以用筷子夾起呢

XO醬泡龍蝦球:好惹味,連配菜露荀都好好味...我罕有地食晒

清蒸東星斑:蒸得好滑呀...掂~

鮑汁花菇花膠扣海參:味道都幾好~~

清雞湯百靈菇時令蔬:呢個我覺得味道太清勒,所以比左好多老公食~

金菇火鴨絲燒伊麪:其實食到呢到都好飽下啦,不過一樣食得晒~

蛋白生磨杏仁茶:味道唔太甜,幾好味~

鴛鴦伴美點:係蛋撻仔同桂花杞子凍,的的骰骰容易食...yummy~

感覺好似一圍酒席咁,仲會分埋餸,雖然每樣份量都唔算多,不過食下食下又好飽喎...味道雖然唔算好大驚喜,不過亦不失十大食肆之名...而且細妹之前係呢間集團工作有張貴賓會卡,一問之下呢個月做緊推廣,7位以上有8折,所以折實之後都係$3550咋~~



14 則留言:

  1. 帶眼鏡個女仔同你爸爸好似餅印一樣~

    回覆刪除
  2. 祝妳爸爸大人生日快樂 !!  見到咁多嘢食都流口水呀 !!

    回覆刪除
  3. 祝uncle生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  4. 祝你爸爸身體健康呀! 呢餐好豐富喎!酒店裝飾亦都好靚

    回覆刪除
  5. 我都很喜歡唐閣, 好好坐, 而且好好食!

    回覆刪除
  6. 阿yan, 你同你爸爸好似呀. 祝世怕生日快樂. 身體健康.

    回覆刪除
  7. 一家人很幸福!祝世伯生日快樂!

    回覆刪除
  8. 個翅淨係睇相都覺得正! 你地咁孝順, 世伯真係好福氣.

    回覆刪除
  9. soldier:多謝~ 貓眼:係呀,個翅真係好正架~ happy girl:多謝~ fiona:係咩,我又唔覺喎~ katie:係呀,唐閣真係幾好,不過就貴得滯啦 little bunny,thy,JK,poolmun:多謝 muimuimui:個個咪係我lor

    回覆刪除
  10. 你地成家人都好似餅印噤, 好幸福呀!  見到個翅已經流口水啦!  中餐就噤正, 其實西餐好唔好味呀?

    回覆刪除
  11. 一家人食飯係最開心   祝妳父親大人身體健康開開心心

    回覆刪除
  12. jiji:多謝~ innis:真係咁似咩?朗廷既西餐我都覺得ok架,不過你要記住我既意見係唔中肯架喎,因為我對朗廷有偏好~

    回覆刪除