2007年9月23日 星期日

長崎珈琲

係愉景灣食完晏hea左一陣,影下相散下步就搭船出番去中環,20分鐘船程其實都幾快呀,我同老公仲瞓左陣添~~落左船之後就行左去上環一帶再坐叮叮落維園,因為老公想去影花燈~~

去到維園只係6點鐘,天都仲光光地,所以決定去食晚飯先~~不過我搵唔到想試既小白屋(唔知係咪搬左呢,我以前明明見過佢間舖架喎)...唯有係天后打轉啦...ironwood cafe貴左d,見隔離間長崎珈琲都好似ok就決定入去試下勒~

我要左個南瓜蟹肉鮮蝦焗飯($58),加$25轉餐~~餐湯係西蘭花忌廉湯,跟住黎既沙律竟然係醃青瓜蘿蔔,好似有d奇怪呢~~焗飯味道都ok呀,帶甜既南瓜汁用黎焗飯都唔錯喎,下次可以係屋企試下~~

而老公就叫左是日推介晚餐 - 五目石燒什扒($88),餐廳有8成人都係叫呢個餐呢...都等左幾耐架,我食完個焗飯都未黎呢~~

不過塊石(好似雲石咁架)又真係好熱喎,什扒分別係牛扒,豬扒,雞扒,司華力腸,跟薯菜....質素都唔錯喎~~我試左少少司華力腸,外皮好香脆呢~~

店名叫得長崎珈琲,我諗佢既珈琲應該唔錯,所以要左杯凍珈琲...我自己鐘意落多奶既,味道果然唔錯...呢間小cafe都幾舒服,不過我都係嫌貴左少少~~埋單$188


2 則留言:

  1. 我想試小白屋好耐的了,點知後來殺出阿蘇的介紹,搞到鬼咁多人,我試過兩次打去訂位都full哂呀,仲要係平日添,真係誇張!

    回覆刪除
  2. sher:平日都訂唔到位咁把閉~~不過我真係搵唔到佢間舖,唔知係咪搬左淨係我記錯左呢~

    回覆刪除