2007年9月28日 星期五

0928的晚餐 ~ 濕炒白菜肉碎牛根丸烏冬

今日happy friday,不過因為呢個月實在支出太多,今晚又要臨急抱佛腳溫書(因為聽朝要考有關經濟既試,睇黎要惡補下咩叫QDII同CEPA先得勒~),雖然我諗個考試都係志在參予多架啦

琴晚食左飯,老公一定想食下麫類啦...買到既餸又唔襯意粉,結果煮左炒烏冬~~

今次試下用濕炒方法,幾成功喎,又唔會水汪汪,但係又無干炒咁乾,有d濕潤,味道仲好唔錯呢~~兩大碟既成本價係$18...又抵又好味



10 則留言:

  1. 兩大碟既成本價係$18........... 果然係超越利害呀!! 超讚 白菜仔肉碎濕炒烏冬已經好好味了, 質地又唔太乾, 等我下次試下煮先得........可唔可以指教下呀??.....真係失禮~~我係廚房白痴.....唔知道d汁點整....well 其實係成個過程都唔識

    回覆刪除
  2. 你老公食一碟烏冬夠唔夠飽ga?如果唔夠,有無得添多碟ga?

    回覆刪除
  3. 點樣控制係濕炒定乾炒呢?? 我通常亂咁調味, 出黎濕就叫濕炒, 乾d 就當乾炒! 哈哈~

    回覆刪除
  4. 咁又真係又抵又好味啵﹗個賣相都唔錯丫﹗

    回覆刪除
  5. That's really good, affordable and look very delicious!

    回覆刪除
  6. 自家煮真係抵好多架!

    回覆刪除
  7. 我經常都系食即食麵當一餐 .

    回覆刪除
  8. 茜姐:哈哈,你好多圖畫用喎~烏冬無經油炸,健康過即食麪喎~ 貓眼:係呀,都慳唔少架~ Southern Gal:你都可以試下呀~ MuiMuimui:多謝讚賞~ 敏敏敏:我都係亂咁調味架...哈哈哈...不過濕炒我有用清湯逐少逐少咁落去炒架,如果干炒就只係落調味就算~ bibianna:呢到好多餸架啦,所以雖然只係得一包烏冬既份量都好夠飽架啦~ 一屋三個大細路:其實我都係亂黎架咋,我既整作步驟如下: 1.白菜用滾水略汋,放入凍水備用(保持顏色翠綠),免治豬肉用生抽,糖醃好備用 2.先爆豆辦醬,再下肉碎炒至8成熟,再下白菜兜均,盛起備用 3.燒熱鑊,下烏冬略炒...落蠔油,少許清湯炒至乾身,白菜肉碎回鑊,下少許糖再加少許清湯再炒至乾身即可上碟食用 至於d份量都係估架咋...哈哈  

    回覆刪除
  9. 師姐你唔講我都唔知原來有咁多step, 一路我都以為呢d炒麵類的....都係 "一鑊熟" 的 我之前炒過烏冬呀, 不就一落個麵落鑊就好快燶, 宜家知道要加d清湯~~我一定會俾心機學煮呢個烏冬的!!

    回覆刪除
  10. 一屋三個大細路:一鑊熟唔係唔得,不過以我既技巧,分開整應該會好味d~

    回覆刪除