2007年9月16日 星期日

向數碼單鏡反光機進發 - Nikon D80

在輕便數碼相機中,我覺得現在自己用緊既Lumix FX-9已經很不錯

如果要質素更好的話,我和老公已經覺得應該向數碼單鏡反光機埋手...一直我們都有留意DSLR,不過閒閒地都要5,6千蚊,所以都只是看的份兒~~我心中一直有盤算買一架DSLR做老公下年的生日禮物(只有老公才能令我大破慳囊),而且其實我對DSLR都好有興趣...想不到的是這份禮物提前來了,成為了我們布婚紀念的禮物,我和老公都很喜歡呢~~

本來老公一直屬意買Canon的DSLR,還研究了幾天~~不過要做一個精明的消費者當然要了解整個產品市場..作為一個新手,入門的DSLR可以選擇的不離Canon,Nikon,Pantex,Sony和Olympus...不過以Canon和Nikon最為通行,所以我們也只留意此兩隻牌子~~

Canon 400D,Canon 40D,Nikon D40,Nikon D40X,Nikon D80全是我們考慮之列

可惜Canon 400D機身似乎過於單薄,老公試上手後已經打了折扣...我們行遍了百老匯,豐澤,中原,雷射,永成等舖頭,價錢也差不多,最後給我們發現了一間"壹圓",賣的套餐組合又多,價錢比其他店又平,更是行貨呢~~加上服務好,講解仔細,我們曾一度在Canon 40D和Nikon D80之間猶豫不決,不過因為Canon 40D比Nikon D80貴3千多,而且我們略嫌機身太大對我們新手手感沒有Nikon好,沒想到一直屬意買Canon的我們,最後花了$9738買了下列東西~~

Nikon D 80 body

Nikon AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G ED II + Fujiyama UV filter (52)

Nikon AF 70-300mm f/4-5.6G + Fujiyama UV filter (62)

Fujiyama 0.42x AF Digital Wide Lens w/Macro W042-S7BMI (即係超廣角鏡/魚眼鏡)

SanDisk 2.0 GB

Nikon 相機袋

D-pod TK01 腳架

Vivitar DF340ZN Flash (即係閃光燈)

我們覺得很抵呢~~不是說笑,如果在其他店鋪,這一系統東西起碼要賣貴一倍呢~~這個新玩具相信也足夠我們玩上幾年....我也得好好學習一下~~

如果大家有什麼技術秘訣請多多指教

 

 


 


13 則留言:

  1. 「只有老公才能令我大破慳囊」~~same same ar

    回覆刪除
  2. 對我來說是好專業了!

    回覆刪除
  3. 我依家都係用緊D80呀!我o果時買Body+鏡頭18-135mm要差不多一萬蚊呀!你o地有o甘多o野,真係好抵喎!間"壹圓",我都聽過人講D野好平呀!不過就一直未幫襯過  

    回覆刪除
  4. 又送鏡頭, 又送filter.....真係好抵喎!!仲好吸引添...因為我都考慮緊學用DSLR 快d影多d靚相啦!

    回覆刪除
  5. 上次我地去埃及時,我老公咪就係買咗Canon40D囉,跟住又要買鏡頭又要買腳架,啲錢倒水咁呀,其實屋企已經有兩部數碼相機,又唔係壞咗喎,老公只係嫌影得唔夠靚喎,咁又用咗成皮野買新野喇,真係嘥錢呀

    回覆刪除
  6. Thy:咁不如將手上唔用個2部賣番出去呀,都應該賣得下錢架喎~ 莎樂兒:我諗我有排都未可以影到靚相呀~ Little bunny:原來你都係用D80架,咁要多d向你學習~ 敏敏敏:其實對我黎講都係一部好專業既機呀~ JK:你都係呀...哈哈 魚露:多謝晒,你都生日快樂呀~

    回覆刪除
  7. 勁, 不過對我來說, 細部相機方便我隨時影相.

    回覆刪除
  8. soldier:係呀,所以我依然會繼續用我部lumix架~~

    回覆刪除
  9. 好野~~影兔d靚相呀!! 我都係用D80, 不過我老公only買body比我咋! 其他配件當然就攞佢用開果d啦~~不過成日比老公話我唔識得好好運用呢部機, sign料喎~~

    回覆刪除
  10. bear:哈哈,原來你都係用緊D80,咁睇黎我地都無買錯喎...有你老公既配件就緊係唔使買啦~

    回覆刪除
  11. 歡迎加入單反行列! 我都係用Nikon,第時一齊交流下!

    回覆刪除
  12. joey媽:啊,原來你都係nikon呀...我愈黎愈覺得買得無錯~~

    回覆刪除