2006年8月1日 星期二

年年有今日 ~ 731



我又大一歲了

由於老公前天病倒,今年的生日也知道沒有什麼驚喜...於是我定了生日節目去海洋公園,老公病愈了7成決定不再屈在家中,更何況是我的生日呢....

出發前,我為自己整了一個無可再簡單的生日雪芳蛋糕,總算有蛋糕吃吧...這可是今天的早餐啊


8 則留言:

  1. Yan.. 原來我地大家都係七月生日架,我係七月頭生日架,我生日時冇放假,所以我冇去海洋公園呀,但係我每朝返工都見到好多人排隊坐巴士去。雖然過咗兩日,但係都喺度祝你年年有今日,歲歲有今朝 你個蛋糕好似好正呀........下次同我地食飯整個出嚟俾我地吔呀........嘻...嘻...  

    回覆刪除
  2. 多謝呀,我都補充你生日快樂...同老公甜甜蜜蜜,恩恩愛愛 個蛋糕係最基本個隻,仲係原味黎架咋...有機會一齊整黎食

    回覆刪除
  3. 補祝你生日快樂!  這陣子太忙了,所以遲左上0黎添! 見你成日咁有心思整晚飯和弄甜品,真係好抵讚呢!繼續努力呀!

    回覆刪除
  4. sher:唔緊要,唔緊要,多謝!  唔好讚我啦,你都成日下廚煮野食俾鐵男啦...不過我真係好羨慕你成日同鐵男周圍試新食店...次次睇我都流晒口水架

    回覆刪除
  5. 冇辦法啦!食野係我最大0既嗜好! 自從上月我媽咪退休後,我就唔駛再煮飯喇!放工咁累返到屋企,看到已有美味餸菜放在飯桌,那種感覺真係好滿足!所以而家懶哂lu!

    回覆刪除
  6. 原來你媽咪退休啦,唔怪之得你少左煮飯啦...

    回覆刪除