2006年8月23日 星期三

婚禮情緣

今日我有個大學女同學(以下簡稱V)約我食飯,其實我地耐唔耐都會約出黎聚下,不過都係1年1至2次左右,而且係大圍既聚會!

估唔到我結左婚之後,佢主動約我同另一位大學師兄(以下簡稱C)食飯(我同同學V都係佢既組女)...之前我都覺得奇怪架啦,因為我一向同呢位大學師兄好熟(佢仲義務幫我番中大影左輯婚紗相,所以我老公都識佢)好鍚我,基本上佢既愛情故事我都好清楚...係我結婚前佢仲係單身之中既,仲成日叫我介紹女仔俾佢識

2個月前同學V打俾我話打波撞到師兄C,順便打俾我約食飯,我都覺得有D唔妥架啦,一向佢地都無2句唔係太熟,但係突然打俾我傾3人會議約食飯,你話奇唔奇.....不過佢地都無同我講咩,我就當普通既聚會咁睇,唔特別諗咩野....

剛剛既星期一同學V又話約食飯,我都覺得幾突然,因為無耐之前先食過,正常情況唔會約得咁密,不過約到,我當然唔會拒絕啦,於是今晚我、老公、同學V同埋師兄C一齊去黃埔outback晚餐,好容易就屈到師兄C請客....點知之後番屋企,佢地又打俾我,奇奇怪怪吞吞吐吐咁,終於師兄C同我講話同學V好想多謝我,因為我請佢地黎飲,令佢地2個失左聯絡既人因為我既婚禮而重新聯絡,仲發展成情侶添

唔怪之得咁容易屈師兄C請客啦,平時佢好少被屈架麻...原來係想多謝我呢個新娘子既紅娘

聽到呢個消息我都覺得好開心,估唔到我個婚禮做就左呢對情侶,而且仲係好熟既朋友添...希望佢地可以開花結果,我同老公可以去佢地個婚宴啦


1 則留言:

  1. Yan 咁你記得到時問佢地攞媒人利是呀.........!!

    回覆刪除