2006年8月4日 星期五

803的晚餐 ~ 干炒牛河


是日由於我脫智慧齒的關係,晚餐只有老公一個人的份量...想起家中還有牛肉,決定試整干炒牛河

其實我應該再買韭黃同芽菜來炒的,不過我一向不愛吃這些配菜,在街上吃時我會挑起它們呢...因此也就不多此一舉買來炒了

炒起後偷偷吃了一啖,可惜覺得影響傷口,最後決定不吃...就全留結老公吃了

問老公是否好吃,他說不錯,不過河粉還未完全炒得分明,有些還黏在一起...其實我已經將河粉浸了水,可惜還是未能將所有分開...大家有好方法教我嗎


3 則留言:

  1. 我都想學... 老公最愛乾炒牛河~

    回覆刪除
  2. 不過我都未試真自己煮成點,我驚同出面比都仲係差好遠...唔敢教你煮喎  

    回覆刪除
  3. 你好我路過的^^ 蘇絲黃教炒河粉要逐條逐條mit開先炒, 我自己就未試過跟佢煮, 之前整過一次好難食, 可能都係因為d河粉痴住 :p

    回覆刪除