2006年8月25日 星期五

疲累‧偷懶

今日都幾疲累,一早番擋口....企、企、企......隻腳都幾甘(雖然已經著波鞋)

點知就黎放食晏時,老細打黎叫我出去開午餐會議...oh my god...點解唔放我一馬呀!

雖然餐飯老細請都係咁話.....到左3點半交更,我仲要番公司繼續做...於是就將我琴晚整個批叮熱請同事試下當下午茶~~嘩,番叮之下個批都依然好香喎....同事都話好味道,仲問我有無食譜添(中午既時候,老公打黎匯報都話個批好好味),我自己都試左少少,係唔錯呢

開心過後,老細又有命令話星期一大老細去開會要準備figure,時為5點半(放工啦喎)....唯有趕埋佢啦,結果今日一樣8點先番到屋企

可能琴日連氣整左2款食物,今日真係想休息下....所以今日停產叫外賣是也~~


1 則留言: